Melanzane alla parmigiana


Az elkövetkező időszakban többségében a Rómából hozott receptjeimet osztom meg veletek, igyekszem rövid idő alatt sok-sok receptet közzé tenni, hogy válogathassatok a kedvetekre való fogások közül. Remélem sokan kipróbáljátok majd kedvenceimet.

Hozzávalók:
2 db nagyobb padlizsán, 200 gr parmezán, 2 db mozzarella, 10 db érett koktél paradicsom, 2 gerezd fokhagyma, olíva olaj, só, bors.

1.A padlizsánokat alapos öblítés után hosszában 4 egyenlő szeletre vágtam, szárazra töröltem. A koktélparadicsomokat megmostam, felszeleteltem, a mozzarellát kézzel apró darabokra tépkedtem.
2.A padlizsán szeletek mindkét oldalát kevés olíva olajon egy serpenyőben megpirítottam, majd sütőpapírral bélelt tepsibe helyeztem. A paradicsomot, mozzarellát és az átnyomott fokhagymát a padlizsán szeletekre helyeztem.
3.Ízlés szerint sóztam, borsoztam, majd meglocsoltam kevés extra szűz olíva olajjal. Végezetül alaposan megszórtam frissen reszelt parmezán sajttal. 200 fokra előmelegített sütőben kb. 10 perc alatt aranybarnára sütöttem. - Eat'aliano


2 megjegyzés:

  1. Ez az egyik nagy kedvencem! Volt idő amikor minden héten elkészítettem! Abban különbözik, hogy én karikákra vágom a padlizsánt. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Raindrop!

    Ugye, hogy isteni? Te is ezeket a feltéteket teszed rá, vagy esetleg feldobod még valamivel? Szívesen kipróbálnám a Te receptedet is... :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails