Kreatív Blogger Díj



 Mit is mondhatnék… Blogom a napokban volt 1 hónapos és máris valaki, nem is akárki meglepett a Kreatív Blogger Díjjal!

LC cuisine ezúton szeretnék Neked köszönetet mondani, amiért rám (is) gondoltál!

Játékszabály:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogban
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam
4. Írnom kell magamról 7 dolgot, amit mások érdekesnek találhatnak rólam
5. Tovább kell adnom 7 bloggernek
6. Be kell linkelnem őket
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjról

Hét dolog magamról:
1.Imádok élni!
2.Imádok nyári estén csillagokat nézni!
3.Imádok önfeledten, boldogan kacagni!
4.Imádok bátor szívvel semmitől sem félni!
5.Imádok enni, inni, táncolni!
6.Öt testvérem van. Egytől-egyik különbözőek, és nagyon különlegesek!!!
7.És végezetül egy nagyon fontos infó: rendmániás vagyok, az az idegesítő fajta! :)

Szeretném továbbadni a Kreatív Blogger Díjat:  Belly Konyhája, GasztroRéka, Felhőlány, Rain and Snow, Dalla cucina, per te, Mézesélet, juharszirup

Eat'aliano

7 megjegyzés:

  1. Szia Niki!
    Először is köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! :)
    Nagyon kedves tőled!
    Másrészt sok örömet kívánok a blogodhoz, sok sok követőt. :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Niki,
    nagyon szépen köszönöm!
    Gratulálok ismét a blogodhoz, igen emberközeli!:)
    Szeretném olyan embereknek továbbadni, akik még nem kapták meg, s az mg kicsi kutakodást igényel.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Raindrop!

    Köszönöm a kedves szavakat! Nagyon tetszik a blogod! Igazán megérdemled,a sok szép munkáért!

    Niki

    VálaszTörlés
  4. Kedves Réka!

    Nyugodtan keresgélj, én is egy hét alatt írtam meg a bejegyzést!
    Sokat hezitáltam, kiket is jelöljek (?), mert sok blogot kedvelek, Benned biztos voltam, és szerintem sikerült kiválasztanom a legjobbakat a kedvenceim közül!

    Üdv, Niki

    VálaszTörlés
  5. Szia Niki!

    Köszönöm szépen a díjat, nagyon kedves Tőled!
    Gratulálok a blogodhoz, nagyon közel áll hozzám a hangulata! :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Niki,
    nagyon köszönöm a díjat!:)) Annál is inkább, mert ahogy látom, egyedüliként tartozom az "öregek" táborába :))
    Kívánok sok sikert és örömöt a blogolásban, én nehezen tudnék meglenni nélküle! :))
    A tejfölös gombócod ki is próbjálom mihamarabb!:)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Niki!

    Restellem,de csak most értem ide,hogy megköszönjem neked a díjat.Remélem nem haragszol a késlekedésért.
    Örülök,hogy úgy gondoltad az én blogom szerinted díjra érdemes.
    Mivel én is így gondolom a tiédről,most,hogy szétnéztem nálad,így fogadd el tőlem is a díjat :-)

    Üdv,
    Belly{Ági}

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails