Pesto di basilico



Tudom a legtöbben a mozsárra esküsznek a pesto készítésénél. Mi a nagy családnak elég nagy adagokat készítettünk, ezért konyhai robotgéppel pürésítettük. Ezúttal sem tettem másként és bevallom idő híján is jobbnak láttam, hogy így készítsem. Sajnos nem emlékeztem a pontos arányokra, de szerencsémre tegnap e-mail-en megérkezett a recept. Érdemes nagyobb adagot készíteni és lefagyasztani, így más alkalommal tökéletes gyors ebéd lehet.

Hozzávalók:

50 gr friss bazsalikom levél, ½ pohár olíva olaj, 6 evőkanál reszelt parmezán, 2 gerezd fokhagyma, 1 evőkanál fenyőmag, só, bors.

1.Először a bazsalikomot, a fokhagymát és a fenyőmagot tettem a gépbe. Darabosra törtem, majd ezután következett a parmezán és végül a durvára őrölt só, bors, olíva olaj, s így együtt össze turmixoltam. - Eat'aliano


1 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a fotók! :)
    A pesto örök kedvenc, csak a fenyőmag ne lenne kínai, amit nálunk kapni. :/

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails