Pasta con piselli e salsiccia


Kevés helyen kapni olasz nyers salsiccia-t (kolbászt), régóta vadásztam már rá. A napokban azonban volt szerencsém vásárolni a Culinaris-ban. Olaszországban sokfelé készítik a következő receptet, amikor is a húst a bélből kiszedve lepirítják és így adják a tésztához.

Hozzávalók:
400 gr tészta, 2 kolbász, 300-350 gr fagyasztott borsó, 200 ml főzőtejszín, 3 gerezd fokhagyma, 1 chili, olíva olaj, só, bors.

1.A tésztának a vizet feltettem félmaréknyi durvára őrölt sóval. A borsót felolvasztottam, forrásban lévő vízbe dobtam kb. 2-3 percre, majd leszűrtem. A megnyomott fokhagymát, kimagozott, felkarikázott chilit olíva olajon megfuttattam.
2.Ebben az ízletes olajban pirítottam meg a béltől megszabadított, kézzel tépkedett kolbász darabkákat, mikor elkészültek jött hozzá a borsó, kb. egy percig együtt pirítottam. Végezetül ráöntöttem a tejszínt és csak ekkor ízesítettem sóval, borssal, erre azért volt szükség, mert a kolbász általában, már ízesítve van.
3.A tésztát közben al dentére főztem a mártásba mertem, az egészet még egyszer átmelegítettem, hogy az ízek átjárják a tésztát is. - Eat'aliano


4 megjegyzés:

  1. Kedves Niki! Ha hazajöttél térj be a blogomba.
    Puszi:
    Réka

    VálaszTörlés
  2. Nézz be hozzám is légyszíves egy szóra :-))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon fincsi. Roppantúl szeretem az olasz tészta kőlteményeket.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Réka! Tettem egy betérőt hozzád, köszönöm, hogy gondoltál rám! :)

    Szia Anikó! Nagyon köszönök mindent!

    Kedves Foodafok! Ezzel én is így vagyok! Ha tehetném minden nap csak pasztát ennék!!!! :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails