Sajtos sonkás muffin



Korábban soha nem próbálkoztam „sós” muffin készítéssel. Kicsit fura a szokványos édes verziók után, de gondolom ezzel nem vagyok egyedül. A végeredmény azonban eloszlatott bennem minden kételyt és ezentúl éppoly gyakran készül majd valamilyen  „sós” verzió a konyhámban, mint a megszokott desszertnek való.

Hozzávalók:
1 üveg szeletelt gomba, 100 g szeletelt nyers sonka, 200 g búzaliszt, 3 csapott teáskanál sütőpor, 3 tojás, 200 ml tej, ½ teáskanál só, frissen őrölt bors, 150g reszelt trappista sajt.

1.A tésztához a gombaszeleteket szitára téve jól lecsöpögtettem. A sonkát csíkokra vágtam. A lisztet a sütőporral elvegyítettem és keverőtálba szitáltam. A tojást, tejet, sót és borsot hozzáadtam.
2.Az egészet egy kézi habverővel eldolgoztam. A sajtot, sonkát és gombát egy spatulával a masszába kevertem.
3.A tésztát 12 muffin sütésére alkalmas, kikent kilisztezett muffinformába töltöttem. 160 fokra előmelegített sütőben kb. 25 perc alatt megsütöttem. - Eat'aliano



4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik,különleges!

    VálaszTörlés
  2. Tartalmas leves után én is készítettem sós muffint, és nagyon megtetszett!
    A sósnak is sok változata van!:)
    Ezt is felveszem a listára.

    VálaszTörlés
  3. Szia Belly! Köszönöm, nagyon finom lett!!!

    Drága Réka! Leves után sem utolsó, de magában, rágcsálni is jó!!! Várom a saját sós verzióidat, hogy elkészíthessem... :)

    Kedves Foodafok! Elvárom, hogy beszámolj a végeredményről!!! :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails