Aglio, olio e peperoncino con gamberetti

Ahhoz nem fér kétség, hogy ez a tészta az olasz konyha legegyszerűbb, legpuritánabb étele.
Most kicsit feldobtam rákkal, de önmagában is isteni.
Emlékszem Patrizia olykor pirított kenyér kockákat adott hozzá, azok megszívják magukat a fokhagymás olajjal, hát az valami isteni! Első látásra fura volt…olajos spagetti kenyérrel, de miután megkóstoltam én csak úgy kértem.

Hozzávalók:
400 gr spagetti, 6 evőkanál olíva olaj, 8 gerezd fokhagyma, 1-2 közepes peperoncino, egy csokor friss petrezselyem, 15 dkg garnéla 

1.Egy nagy lábasban tegyük fel főni a tésztát. Tisztítsuk meg a fokhagymát és vágjuk félbe. Egy serpenyőben melegítsük az olajat a fokhagymával, egy ollóval karikázzuk bele a peperoncinót. 
2.Ezután adjuk hozzá a kiolvasztott rákot és a felvágott petrezselymet. Mielőtt a fokhagyma megbarnul a rák is megpárolódik (arra ügyeljünk, hogy a rák ne főjön túl, mert kemény lesz) 
3.Az al dentére főtt tésztát adjuk a szószhoz és még egyszer melegítsük össze. Melegen tálaljuk. - Eat'aliano

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Szép ígéretes blogod van én szívesen látogatok ide.:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves GasztroRéka! Köszönöm az elismerő szavakat! Kell a biztatás, mert a munka, edzés, iskola mellett nehéz időt szakítanom életem ezen részére, egyelőre sajnos csak heti 1-2 alkalommal tudok ezzel foglalkozni, pedig igazán élvezném, ha ennek szentelhetném minden időm!

    VálaszTörlés
  3. Ez a recept a maga egyszerűségében nagyszerű! :) Munka, iskola és egyéb más elfoglaltságok mellett igazi finom vacsora!
    Szerintem nem abban van a titok, hogy minden nap közzéteszel egy-egy receptet, hanem abban, hogy milyen az a recept! Ha lehet, akkor még sok ilyent légyszi! :))

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails