Tojáskrém


Sosem volt a kedvenc ételem, nem rajongtam érte még akkor sem, mikor vacsora vendégeinket Tatár beefsteak-kel vártuk, és ki kellett találnunk egy második opciót is, mert van ugye aki nem szívesen eszik nyers húst. Mivel abban egyeztünk meg, hogy a vacsorát a vendégekkel együtt készítjük, kénytelen voltam valami hasonló, ám de gyors ételt kitalálni.
Olyan jól sikerült, hogy ezúttal a húsos csoda helyett, inkább a tojáskrémet választottam!!!
Íme a végeredmény. :)

Hozzávalók:
6 db tojás, 1 gerezd fokhagyma, 1 kisebb fej vöröshagyma, 1 evőkanál piros arany, 1 evőkanál mustár, 3 evőkanál majonéz, 2-3 evőkanál vaj, só, bors.

1.A tojásokat keményre főztem, s miután kihűlt megpucoltam és egy nagyobb tálba raktam, villával összetörtem. A fokhagymát összezúztam, a vöröshagymát apróra kockáztam, és az összes többi hozzávalóval a tojásokhoz adtam, alaposan elkevertem... - Eat'aliano

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails