Az én csokis sütim



Az ötlet a nagyi bögrés süti receptjéből jött... Vendégeket vártunk, de valahogy a többi fogás elterelte a figyelmemet a desszertről, tehát kreatívnak kellett lennem, össze kellett dobnom valami egyszerű, de nagyszerű sütit az itthon található alapanyagokból. Ahogy ez lenni szokott a süti az utolsó utáni pillanatban merült csak fel bennem, arra, hogy alaposan végiggondolva a menüsorhoz passzoló desszertet készítsek már nem maradt elegendő idő. A végeredmény magáért beszél, a sütési időt leszámítva gyorsan megvoltam vele és szinte mindent felhasználtam, ami a éppen a kezem ügyébe akadt. :)


Hozzávalók:
2 pohár natúr joghurt, 4 pohár liszt, 3 pohár cukor, 1 pohár olaj, 3 tojás, 1 csomag sütőpor, 2 csomag vaníliás cukor, 2 evőkanál kakaópor, reszelt citromhéj, csipet só, fél tábla fehércsokoládé, 1 tábla, legalább 70%-os csokoládé, 3 dl tej, 1 csomag csokipuding.

1.A joghurtot beleöntöttem egy keverőtálba, ezután az egyik joghurtos dobozt kimostam, ez lett a mérő eszköz. Jött a liszt, cukor, sütőpor, vaníliás cukor, majd az olaj, kakaópor. Ezután a tojás, reszelt citromhéj, só. Habverővel csomómentesre kevertem.
2.Egy kapcsos tortaforma alját kibéleltem sütőpapírral, oldalát vajjal kikentem. A tészta felét a forma aljába öntöttem. 3 dl tejből folyékony pudingot készítettem, miután kellőképpen kihűlt óvatosan a tortaformában lévő tésztára helyeztem.
3.A csokoládékat késsel feldaraboltam, és a maradék tésztához kevertem.  Végül ezt a masszát nagyon óvatosan a tortaformában lévő tésztára és pudingra öntöttem, hogy a tészták és a puding ne keveredjen egymással. Kb. 150-160 fokra előmelegített sütőben 35-40 perc alatt, lassan megsütöttem. -Eat'aliano

2 megjegyzés:

  1. Ez a csoki csoda is nagyon tetszik, holnap elkészítem :)nem bírok betelni ezekkel a finomságokkal :)
    Üdv:Pyro

    VálaszTörlés
  2. Szia Pyro!

    Ez a süti speciel saját találmány és még a kezdeti blogolós időszakomból való, amikor még nagyon amatőr szinten űztem a fotózást... Ennek ellenére örülök, hogy Neked azért tetszik... :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails