Torta di Ricotta


Ennél gyorsabb desszertet még nem készítettem. Az egész mindössze 10 percet vett igénybe! Készítettem hozzá egy kis házi eperlekvárt, együtt a kettő minden várakozásomat felülmúlta!!!

Hozzávalók:
18 cm-es tortaformához: 215 gr (1 csomag) zabfalatok, 100 gr vaj, 250gr mascarpone, 500 gr ricotta, 2 evőkanál porcukor, 1 lime, 2-3 evőkanál narancs lekvár, fél pohár tejföl.

1.A tortaforma alját egy sütőpapíron körberajzoltam, kivágtam, ezzel béleltem az alját. A kekszet összezúztam, hozzákevertem a felolvasztott vajat, alaposan elkevertem, majd a forma aljára lapogattam, végül egy evőkanál segítségével alaposan lenyomkodtam.
2.A mascarponét összekevertem a ricottával, lekvárral, a lime levével, reszelt héjával és a porcukorral. Alaposan, csomómentesre kevertem. Ezt a krémet rákanalaztam a kekszre, tetejét elsimítottam. A tejfölt a tetejére kentem (így jobban mutat), és egy kicsi reszelt lime héjjal díszíttettem. Majd kb. 4-5 órára ment a hűtőbe. -Eat'aliano

2 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails