Pesce al forno con patate



Megtört a jég… Végre vendégül láthattam anyukámat, sajnos mióta elköltöztem Székesfehérvárról (immáron 2 éve) nem járt nálam.

Nagyon izgultam, sokat hezitáltam mi legyen a menü. Végül úgy döntöttem készítek egy végtelenül egyszerű levest és főételt, illetve egy hidegen, sütés nélkül elkészíthető desszertet.
Így esett a választásom egy tortellini levesre, olasz krumplis halra és a már korábban közzétett ricotta tortámra.

Idő hiányában a levesbe készen vásárolt tortellini került, tálaláskor frissen reszelt parmezánnal bolondítottam meg. A készen vásárolt tortellini miatt e receptet nem érzem említésre méltónak, így ha nem bánjátok, jöjjön máris a „fő” fogás…

Hozzávalók:
1 kg hekk filé, 2 kg burgonya, 1 fej fokhagyma, 2 ág friss rozmaring, olíva olaj, só, bors.

1.A hekk filét kiolvasztottam, szárazra töröltem. A burgonyát meghámoztam, vékonyan felkarikáztam.
2.Egy mélyebb tepsi aljára olíva olajat locsoltam, és elkezdtem rétegezni a hozzávalókat. Első sor a krumpli, sóztam borsoztam. Második a hal, szintén sóztam borsoztam, rászórtam a rozmaringleveleket és héjastul a félbevágott fokhagymagerezdeket, majd meglocsoltam olajjal.
3.Az utolsó réteg szintén a burgonya, ezt is sóztam, borsoztam, majd ment rá a rozmaring és meglocsoltam olíva olajjal. 160-170 fokra előmelegített sütőben kb. 25-30 perc alatt sült meg.
Eat'aliano

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails