Tavasz

  
Az elmúlt időszakban kevés időm jutott a blogra, pedig főztem. Több vacsora vendégünk is volt, sőt volt szerencsém vendégségben is kipróbálni magam, egy bélszín steak erejéig. A bökkenő csupán, hogy képek nem készültek...

Ezzel a bejegyzéssel szeretném megtörni a csendet! Kilábaltam a lázzal járó torokgyulladásból, ami napokra az ágyhoz kötött, így minden eddiginél nagyobb erőbedobással, és egy új fényképezővel (Canon 500D) nézek a következő időszak elé...

Hála a napok óta tartó tavaszi időnek, én is új erőre kaptam, s bár a csillagászati tavasz csak március 21-én kezdődik, ma készült fotóim témája természetesen a TAVASZ!!!

Várlak Benneteket szeretettel! - Eat'aliano


6 megjegyzés:

  1. Szép fényeket az új géphez :)

    VálaszTörlés
  2. Idáig érzem az illatát, isteni! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Reni!

    Bízom benne, hogy hamar bele tanulok :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Salsa!

    Hát még ebből a közelségből, micsoda isteni illatot áraszt... Mára teljesen kinyílt, gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy visszatértél! Küldtem neked virtuális ölelés "díjat". A jácint az egyik kedvencem.
    Várom az új recepteket!

    VálaszTörlés
  6. Szia Réka!

    A díjat nagyon szívesen vettem!!! :)

    Sajnos, nem jó az internetem, a V***f**e-os internet stick-kel nem tudok kommentet írni, nem látom a statisztikáimat... stb, emiatt nem reagáltam még, most is iPhone-ról vagyok kénytelen pötyögni... :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails