Díj, díj, díj: Liebster Blog


Január 25-én ismét hatalmas öröm ért! Zsanuária, azaz Anikó megajándékozott a „Liebster Blog” díjjal!

Akik követik a blogom, tudhatják tavaly több alkalommal megkaptam a Kreatív Blogger Díjat, ami mérhetetlen örömöt okozott és a kezdeti nehézségek után plusz energiát adott a folytatáshoz.

Most sincs ez másként. Mikor olvastam Zsanuária kommentjét az utolsó bejegyzésemnél, meg sem fordult a fejemben, hogy a meglepi ami a blogjában vár, egy elismerő "kitűntetés"!

Szerintem nincs is annál nagyobb megtiszteltetés, mint amikor egy másik blogger, aki tapasztalt, saját ízléssel rendelkezik, érdemesnek tartja a munkámat/blogomat e díjra.

A díj továbbadásának szabályai:

- Írj bejegyzést, amiben közzéteszed a díj emblémáját, és az útmutatásokat.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől kaptad és hagyj nála egy hozzászólást, megjegyzést, hogy elfogadtad a díjat.
- Gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek te továbbadnád, linkeld be  és értesítsd őket a jelölésről.
- Tehetséges, kezdő blogokat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van már.

Végül megnevezek a szabályokkal ellentétben 6 személyt/blogot (annyi blogot imádok, hogy akár 50-et is fel tudnék itt sorolni), akinek rendszeresen és érdeklődve nézem, olvasom a blogját, szeretem a receptjeit és remélem, szívesen fogadja tőlem ezt a díjat:


Eat'aliano

5 megjegyzés:

  1. Kedves Eat'aliano!

    Szuper a blogod örülök, hogy rátaláltam!
    Egy űrt töltesz be azzal, hogy mediterrán és hazai recepteket is megosztasz velünk!

    Szívesen látogatok ide.

    Gratulálok a díjhoz, igazán megérdemelted!

    Üdv,

    Kata

    VálaszTörlés
  2. Kedves Niki!

    Nagyon köszönöm, hogy gondoltál Rám!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Niki!

    Köszönöm szépen ezt a kedves ajándékot! :)

    üdv.Juharszirup

    VálaszTörlés
  4. Szia Niki!
    Igazán tündér vagy, hogy ismét eszedbe jutottam! :)
    Köszönöm szépen, nagyon!

    VálaszTörlés
  5. A héten én cukkinis spagettit készítettem.:) Kérlek térj be hozzám egy ölelésre!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails