Tagliatelle con zucchine e panna

 
Újévi fogadalmam szerint az év első felében lefogyok 5-8 kg-ot. Eleinte jól ment a dolog, de jöttek a nehézségek... Mozgás kipipálva, nem ügy! Napi 2-3 l víz kipipálva!

De az evés, no itt jönnek a gondok. Nem vagyok egy nassolós fajta, tehát ez sem ügy. Nem is a mennyiség okoz problémát, sokkal inkább a rendszeresség, az időpontok, aztán a tésztáról, kenyérről, burgonyáról való lemondás. Imádok enni, és mindent meg is eszem. Na, ezekről lemondani… Fájdalmas!

Utálok reggelizni, az éhség legkorábban délután 2-kor kerít hatalmába, tehát számomra ekkor indul a bűnözés és ez eltart este 10-ig, amikor már TILOS bármit is enni (tudom ez nem így van teljesen, lsd. UpDate, de én inkább „megpróbálok” teljesen lemondani a 6 utáni táplálkozásról).

Nos, az utóbbi időben igyekszem tartani magam a „napi 5x, keveset” típusú étkezéshez. Ennek fényében készült az alábbi recept, ugyan tésztával, de ebéd volt, a tészta pedig DURUM!!

Hozzávalók:
400 gr tagliatelle, 4 db bébi cukkini, 2 db kisebb sárgarépa, 4 gerezd fokhagyma,3 levél bazsalikom, csili, tejszín, parmezán, olíva olaj, só és bors, szerecsendió.

1.A zöldségeket megmostam. A sárgarépát meghámoztam, majd egy gyalu segítségével husszúkásra felszeltem őket. Felkarikázott fokhagymát, kimagozott csili paprikát felhevítettem kb. 4-5 evőkanál olíva olajjal. Ebben megpároltam a felvágott zöldségeket és a bazsalikom leveleket, sóztam, borsoztam.
2.Mikor megpárolódtak, felöntöttem annyi tejszínnel, hogy kicsit ellepje, jött hozzá 2 evőkanál reszelt parmezán, egy csipet szerecsendió, szükség szerint még só, bors. A tésztát al dentére főztem. Majd a szószra merve összemelegítettem. Frissen tálaltam. - Eat'aliano

2 megjegyzés:

  1. Imádom a tagliatelle-t ! :) és ez minden bizonnyal
    isteni!!!!!
    Örülök és egyben gratulálok a blogodhoz! :)
    Nagyon klassz!Valószínű h mostanság innen fogok főzőcskézni :)
    Üdv:Pyro

    VálaszTörlés
  2. Pyro!

    Nekem is nagy kedvencem a tagliatelle... Ez a recept pedig kifejezetten jól sikerült... Remélem már kipróbáltad...

    Köszönöm az elismerést, amatőr szakács-, és fotós létemre igyekszem kihozni magamból és az ételeimből is a maximumot...

    Térj be hozzám, mikor csak időd engedi, mert igyekszem sok-sok újdonsággal kedveskedni követőimnek (már amennyire munkám engedi)... :))))

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails