Joghurtos muffin


A héten egy kedves barátunkat vártunk vacsorára, szerettem volna lenyűgözni valami egyszerű, de nagyszerű desszerttel... Elsőre talán nagyon valóban nagyon egyszerűnek tűnhet, de feldobva egy kis vanília fagyival isteni volt! A vacsora nagyon jól sikerült az aznap szerzett pálinkának köszönhetően. :) :) A többi fogás receptje is hamarosan érkezik :)

Hozzávalók:
1 pohár gyümölcsös joghurt, 2 pohár liszt, 1,5 pohár cukor, 0,5 pohár olaj, 3 tojás, fél csomag sütőpor, 1 csomag vaníliás cukor, reszelt citromhéj, csipet só, gyümölcs.

1.A joghurtot beleöntöttem egy keverőtálba, ezután a joghurtos dobozt kimostam, ez lett a mérő eszköz. Jött a liszt, cukor, sütőpor, vaníliás cukor, majd az olaj. Ezután a tojás, reszelt citromhéj, só.
2.Habverővel csomómentesre kevertem. A muffin formákat kibéleltem a muffin papírral, és ¾-ig megtöltöttem a tésztával. A kiolvasztott piros gyümölcs mixet a tészták tetejére szórtam. Majd kb. 160 fokra előmelegített sütőben 25 perc alatt megsütöttem. Végezetül vanília fagylalttal tálaltam!!!!!  - Eat'aliano

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tetszik a blogod, ezért ha elfogadod, megajándékozlak egy Kreatív Blogger Díjjal! A részletek a blogomon közzétéve! Üdv
    Zsófakanál

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zsó!

    Köszönöm a díjat, és hogy rám (is) gondoltál. Korábban már megkaptam a KBD-at, tehát újból nem teszem közzé!
    Örülök, hogy Téged is "kitüntettek", igazán megérdemelted, mert nagyon szép a blogod! :)

    http://eat-aliano.blogspot.com/2010/10/kreativ-blogger-dij.html

    Niki

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails