Rakott burgonya darált hússal




Hozzávalók:

50dkg darált hús, 1 kg burgonya, 1 ½ közepes fej vöröshagyma, 2 gerezd fokhagyma, 1 nagy pohár tejföl, 4 tojás, 2 evőkanál olaj, 20dkg füstölt sajt, 1 kávéskanál pirospaprika, só, bors.

1.3 db tojást, és a burgonyát (héjában) megfőzzük. A főtt tojásokat és a kihűlt, meghámozott burgonyát, ill. 1 fej vöröshagymát felkarikázzuk.
2.Olajon fél fej kockára vágott vöröshagymát és 1 gerezd zúzott fokhagymát megdinsztelünk, hozzáadjuk a darált húst, majd a pirospaprikát, frissen őrölt borssal és sóval ízesítjük.
3.A tejfölbe belekeverünk 1 tojást, és 1 gerezd zúzott fokhagymát.
4.Vajjal kikent tepsibe/jénaiba rétegezzük az összetevőket. Krumpli, hús, hagyma karika, tejföl, reszelt sajt, és így tovább. Utolsó réteg a tejföl legyen tetején a reszelt sajttal.
5.Előmelegített sütőbe helyezzük. 200 fokon 15-20 perc alatt készre sütjük. - Eat'aliano

1 megjegyzés:

  1. Ma hasonló pattant ki az én fejemből is:))
    Ez is jól néz ki.:))

    Szóval akkor nem tudod,hogy én ki is vagyok,ugye??
    Úgy,hogy Juhász Róbertné Kenderes Judit rémlik?Vagy,hogy a Pallag boltban dolgoztam???
    Szerintem biztos tudod.:DDDD
    De tényleg örültem amikor megláttam,hogy Blogolsz.:))Végre egy közeli ismerős.:))
    Azért is írtam az egyik hsz.-ben,hogy nem tudtam,hogy van benned olasz vér,mert és ugye Anyudat nem ismertem.:))Azt hittem ,hogy az ő révén,van közöd olaszhoz.:))

    Judit

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails