Fahéjas-gyömbéres csokis keksz



A csokis keksz alapreceptjét, Fűszeres Eszter blogjából csentem, már sokszor készítettem. Nálam nagyon bevált. Karácsonyi nasinak, most kétféle csokoládéval, és őrölt gyömbérrel készült.

Hozzávalók:
30 dkg liszt, 1 ek. kakaópor, 1 csipet só, 1 tk. sütőpor, 10 dkg fehér csoki, 10 dkg ét csoki, 20 dkg puha vaj, 2 tojás, 25 dkg porcukor, 2 cs. vaníliás cukor, 1 kk. fahéj, 1 kk. őrölt gyömbér.

1.A csokit apró darabokra vágtam. A tojást habosra kevertem a vajjal, majd ment bele a cukor. A lisztet összekevertem a száraz hozzávalókkal, a csoki darabokkal, majd jól elkevertem a vajas masszával.
2.Kanál segítségével, kis gombócokat sütőpapírral bélelt tepsibe helyeztem, majd ellapogattam. Ügyelve a megfelelő távolságra, mert sütés közben megnőnek. 180 fokra előmelegített sütőben 12 perc alatt sült meg. - Eat'aliano

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails