Karácsonyi Sajttorta

 
Ez a fotó elég furcsa prezentálása a mindenki által jól ismert sajttortának, de mit tegyünk… Ünnepi minőségbe kellett hoznom. :) E recept kivételesen nem a családi gyűjtemény része, hanem egy régebbi receptes magazinból való.

Hozzávalók:
25 dkg zabfalatok, 12 dkg olvasztott vaj, 70 dkg Philadelpia krémsajt, 20 dkg porcukor, 1 dl tejföl, 1 dl tejszín, 2 tojás, 3 tojás sárgája, 2 teáskanál keményítő, 1 citrom leve és héja.

1.A kekszdarát összekevertem az olvasztott vajjal, és egy kivajazott, papírral bélelt, 23 cm-es tortaforma aljába lapogattam. Ment a hűtőbe, s addig elkészítettem a krémet.
2.A szobahőmérsékletű krémsajtot elkevertem a tejföllel, a tejszínnel, a tojásokkal, a citrom reszelt héjával és levével, no meg a keményítővel. Így csomómentesre kevertem.
3.Az így kapott krémet ráhelyeztem a morzsaalapra, elsimítottam. A tortaforma alját, és oldalát légmentesen alufóliába csomagoltam, és 180 fokos előmelegített sütőben, vízfürdőbe állítva 45 perc alatt megsütöttem. - Eat'aliano

1 megjegyzés:

  1. Kedves Eat'aliano!

    Köszönöm a kedves szavakat, örülök, hogy tetszettek a receptjeim.
    Nem véletlen, én is az olaszos vonalat képviselem:)
    Kellemes Karácsonyt kívánok Neked.

    Berni

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails