Tatár beefsteak




A legtöbben ezt az ételt a „húsdarálós” módszerrel készítik. Nekem volt szerencsém megismerni valakit, aki nagy szakértője, már mondhatni mestere a Tatár beefsteak készítésének. A tőle tanult recept összetevői tovább bővülnek sörhabbal, és ½ dl több tíz éves Hennessy konyakkal, no és előírják a hús késsel való aprítását. Ez a saját, egyszerű verzióm és lévén, hogy kényelmes típus vagyok, a vajat egyenesen a masszába keverem, így étkezésnél már nem szükségeltetik vajjal megkenni a pirítóst!

Hozzávalók:
30 dkg bélszín, 1 fej vöröshagyma, 3 gerezd fokhagyma, 3 tojás sárgája, 50gr folyékony vaj, Worcestershire szósz, mustár, ketchup, 1 kávéskanál pirospaprika, só, frissen őrölt bors, olaj.

1.A bélszínt alaposan megtisztítottam, mustárral majd olajjal bedörzsöltem, borsoztam. Légmentesen vákuumfóliáztam, egy napra ment a hűtőbe.
2.A húst egy éles késsel felaprítottam (szinte pépesítettem), hozzáadtam az apróra felvágott vöröshagymát és a zúzott fokhagymát, a tojások sárgáját, a vajat, pirospaprikát. Ízlés szerint ízesítettem a Worcestershire szósszal, mustárral, ketchuppal. Sóztam, borsoztam. Eat'aliano

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails