Spaghetti al pomodoro e basilico

 
Ezt a receptet Zsófinak ajánlom. Akitől megtudtam, hogy imádja a paradicsomos tésztát, én pedig szeretném meglepni a legjobb recepttel, amit ismerek, hogy Ő is meglephessen vele egy számára fontos embert. :) Ha valaki unja a paradicsomos ízeket ajánlom figyelmébe a tejszínes verziót, ami csak annyit tesz, hogy megbolondítjuk egy kis pannával.

Hozzávalók:
400 gr spagetti tészta, 400 gr polpa di pomodoro vagy 4-5 db nagyobb érett paradicsom, 5 gerezd fokhagyma, 1 chili paprika (mini), 4 levél friss bazsalikom, só, bors.

1.A tésztát forrásban lévő vízbe tettem. 5 evőkanál olíva olajat a kés végével megnyomott fokhagymával és a kimagozott, felkarikázott chili paprikával felhevítettem, ettől az olaj már ízletes lett. Ezúttal nyers paradicsommal dolgoztam.
2.Leforráztam és lehúztam a héját, majd felkockáztam és a serpenyőbe tettem, összemelegítettem. Összetépkedtem a bazsalikomleveleket és a szószhoz adtam, sóztam, borsoztam. Mikor a tészta al dentére főtt a serpenyőben lévő szószhoz adtam, s így az egészet összemelegítettem. - Eat'aliano


4 megjegyzés:

  1. Szia Drága! :)

    Nagyon köszönöm, a hétvégén meg is csinálom! Szuperül hangzik!!!

    Puszi és akkor ci vediamo al corso stasera! ;)

    Sofia

    VálaszTörlés
  2. Olyan szép,napsütötte kép és maga az étel is az!

    VálaszTörlés
  3. Ciao Sofia!!!

    Sono contenta che potevo farti un po di sorpresa....
    Sono tardi, il corso é finito giá... Ci siamo visti....
    Ci vediamo lunedí... Buona weekend!!!! E non dimenticare il giorno di esame (19 di gennaio), andiamo mangiare Sushi!!!! Non vedo l'ora!!!
    Ti abbracio e mando un bacio!!!!

    VálaszTörlés
  4. Belly!

    A képek valóban elég nyárinak, mediterránnak hatnak...
    De olyan jó egy kis nyár a télben!!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails