Mézeskalács


Hozzávalók:
Tészta: 45 dkg liszt, 25 dkg porcukor, 1 cs. vaníliás cukor, 15 dkg méz, 3 db tojás, 1 kk. szódabikarbóna, 1 kk. őrölt fahéj, 1 kk. őrölt gyömbér, 1 kk. őrölt szegfűszeg, 1 kk. mézeskalács fűszerkeverék.
Máz: 1 tojásfehérje, 15 dkg porcukor.

1.Összekevertem a száraz hozzávalókat, hogy a lisztből mindenhová jusson, majd összedolgoztam a folyékony hozzávalókkal is. Egy éjszakára ment a hűtőbe.
2.Másnap a tésztát még egyszer átdolgoztam, majd egy nyújtófával 4 mm vastagságúra nyújtottam, formával kiszúrtam. 175 fokra előmelegített sütőben sütőpapírral kibélelt tepsiben 5-7 perc alatt megsütöttem.
3.A mázzal, egyéb díszítő cukrokkal dekoráltam, almagerezdek kíséretében sütőpapírral bélelt fém dobozba helyeztem. - Eat'aliano

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails